Jedną ze strategii skutecznego komunikowania się z konsumentami jest przedstawianie i prezentacja produktu przez influencerów, którzy przez swoje doświadczenie rekomendują produkt. Influencer marketing to nowy trend, który pozwala na dotarcie z produktem do szeregu odbiorców, którzy uznają dane osoby za autorytety w danej dziedzinie. taka współpraca pozwala również na podniesienie wiarygodności produktu. Na Państwa życzenie możemy nawiązać współpracę z influencerami na You Tubie oraz Instagramie w różnych kategoriach produktowych.
Współpraca z influencerami to także możliwość przedstawienia marki szerszemu gronu odbiorców w danej dziedzinie. Osoby prowadzące duże “profile” w mediach społecznościowych mają swoich bardzo dokładnie sprecyzowanych odbiorców, co pozwala na dokładne profilowanie.
Jak przebiega cały proces?
-
- Poznanie produktu
Na początek prosimy Państwa o przesłanie kilku próbek i szczegółów o Państwa produkcie. Jeśli oferują Państwo usługę to zachęcamy do jej dokładnego przedstawienia. Pozwala nam to na skuteczne zaprezentowanie Państwa marki influencerom potencjalnie zainteresowanym współpracą. - Podjęcie rozmów z influencerami
Następnym krokiem jest indywidualna negocjacja warunków kontraktu. Są to szczegóły na temat wynagrodzenia, sposobu prezentacji produktu oraz lista działań dla influencera. Po ich uzgodnieniu przedstawiamy końcowe ustalenia, które po podpisaniu będą wiążące dla obu stron.
- Poznanie produktu
- Podpisanie umowy współpracy
Po podpisaniu umowy współpracy naszym zadaniem jest sprawdzanie, czy wszystko przebiega poprawnie.
Współpracujemy z influencerami z następujących obszarów:
- Moda/ Uroda/ Kosmetyki
- Sport: fitness, jeździectwo
- Podróże
- Muzyka
- Na Państwa życzenie nawiązujemy również nowe kontakty z influencerami z Państwa obszaru działalności